Jste zde: Titulní stránka
ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA BUJANOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
15.5. - 17.5.2023
od 7:30 - 8.30 hod. nebo od 11.30 – 12:30 hod. v budově MŠ
Potřebné dokumenty vám vydá přítomná učitelka v MŠ, po jejich vyplnění, bude vaše dítě přijato, pokud budou splněny všechny předpoklady pro jeho přijetí.
Potřebné dokumenty vám vydá přítomná učitelka v MŠ, po jejich vyplnění bude vaše dítě přijato, pokud budou splněny všechny předpoklady pro jeho přijetí.
Přílohy k zápisu: prostá kopie rodného listu, vyjádření lékaře k nástupu dítěte do MŠ. Nebudete-li se moci k lékaři pro toto potvrzení dostavit, stačí dočasně kopie očkovacího průkazu.Vážení rodiče, dovoluji si vás informovat o možnosti zákonného zástupce přihlásit dítě k předškolnímu vzdělávání, a to v době od 15. května do 17. května kalendářního roku, v němž dítě dosáhne věku tří let.
Žádost k přijetí ke stažení ZDE
Vážení rodiče,
dovoluji si vás informovat o možnosti zákonného zástupce přihlásit dítě k předškolnímu vzdělávání,
a to v době od 15. května do 17. května kalendářního roku, v němž dítě dosáhne věku tří let.
Přednostně jsou přijímány děti, které:
Škola se naplňuje do počtu 20 dětí, pokud není naplněna kapacita zařízení, může být přijato i dítě mladší tří let.
Budete-li požadovat zapsání vašeho dítěte do naší mateřské školy, informujte mě na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Bujanov, dne 27.2.2023.
Byla středa 22.března., něco málo po půl deváté hodině ranní, venku na březen nezvyklých 12°C a malá děvčata i kluci z MŠ berou se svojí paní učitelkou Pavlínkou za kliku dveří základní školy. Že by se stala někde chyba? Nikoliv. To jen předškoláčkům začala již v pořadí pátá PŘEDŠKOLIČKA.
Po společném přivítání budoucích prvňáčků se školáky se všichni společně pustili do různých pro ně připravených úkolů. Zatímco školáci malovali pro své mladší kamarády ze školky písničku, předškoláčci si nazdobili své vlastní květináče, do kterých potom všichni společně zasadili semínka rajčátek a bazalky.
Po zasazení semínek na děti čekalo společné muzicírování, předškoláci povyprávěli školákům o tom, jak se s paní učitelkou pilně připravují na zápis do školy, který už se rychle blíží. A protože venku bylo krásné počasí, sluníčko nás všechny vylákalo na školní zahradu, kde jsme si společně zasportovali, zaskákali paňáka, pohráli s míčem a náš betonový chodník vyzdobili křídou originálními kresbami s jarní tématikou.
Bylo to krásně prožité dopoledne. Dětem z MŠ se ve škole líbilo a společně jsme si to užili. Na závěr si pak každý z předškoláčků odnesl svůj nazdobený květináč do třídy ve školce, dal jej na okno, aby semínka měla dost světla ze sluníčka, a společně s paní učitelkou se budou o své rostlinky starat a pozorovat, jak rostou.
Dobré ráno kamarádi, knížky máme všichni rádi.
Kolik je v nich tajemství, kdo poslouchá, dobře ví,
že tam bydlí pohádky s nádhernými obrázky,
ale také básničky, říkadla a písničky.
Maminka mi každý večer, čte z mé krásné knížky,
zrovna se v ní prohánějí, dvě kouzelné myšky.
Jsou v ní draci, princezny, kouzla staré babizny,…
Než mi klesnou oči, všechno dobře skončí.
V měsíci březnu slavíme MĚSÍC KNIHY. S knihami se děti setkávají každý den, ale vědí, jak taková kniha vzniká? Jaké druhy knih máme? Jak se k nim správně chovat? Kde se dá kniha koupit či půjčit?...
Cílem našeho týdenního projektu, který byl spojen s návštěvou místní knihovny, bylo prohloubit u dětí pozitivní vztah ke knihám, připomenout si, že kniha je nejenom dobrým společníkem, ale že se díky ní můžeme podívat do světa fantazie, prožít mnohá dobrodružství, anebo se na chvíli můžeme stát pohádkovými hrdiny. Děti se dozvěděly, nejen jak taková kniha vzniká, ale také jak se ke knihám správně chovat, co se v nich ukrývá, kde je najdeme, kde si je můžeme vypůjčit a seznámily se s pojmy spisovatel a ilustrátor. Přinesly si své oblíbené knihy, které ostatním spolužákům představily, proměnily se na chvíli na spisovatele a vymýšlely pokračování příběhů. V připravených pracovních listech pracovaly s textem a vyhledávaly zadané informace týkající se hlavních hrdinů. Ve výtvarné výchově pak navrhovaly obálky svých knih.
Projekt děti zaujal, pracovaly s nadšením a snad se i podařilo pro pravidelné čtení získat některé nečtenáře.